iSEO Director web - Inscrieri site-uri, articole, anunturi. Promovare SEO.

Inregistrare | Login 


iSEO - Web Director Siteuri, Anunturi, Articole  - Article Details

Cum abordezi generatia Z, noua putere de cumparare din Online

Date Added: September 20, 2017 09:33:09 AM
Author: Dan Octav
Category: Afaceri si Economie: Marketing si management
In digital, lucrurile se schimba foarte rapid, fiind un mediu dinamic. Generatiile care folosesc digital-ul se schimba, cresc si ne forteaza sa schimbam complet si rapid tot ceea ce am invatat pana acum despre ele. Daca pana acum marketerii au depus eforturi sa inteleaga atitudinea si comportamentul generatiei Millennials, e cazul sa spunem ca acestia nu ar trebui sa se faca prea confortabili! Da, am descifrat ce le place, ce nu le place, ce ar cumpara si ce nu cei care apartin de generatia Milennials. Acestia sunt cei care au putere de cumparare in momentul prezent si sunt foarte activi in social media, insa din urma vine foarte rapid generatia Z, cei nascuti intre 1997 si 2011. Asadar, marketerii nu isi vor putea permite sa piarda mult timp incercand sa le inteleaga comportamentul acestora. Generatia Z includ tineri cu varsta cuprinsa intre 16 si 19 ani in acest moment si sunt foarte relevati ca procent demografic pentru o gama larga de categorii de produse. La nivel global, sunt aproximativ 2 miliarde de tineri ce fac partea din generatia Z, aproxtimativ 27% din populatia intregii planete. Pericolul pentru marketeri nu este ca nu vor gasi asemanari intre Millennials si Generatia Z, ci faptul ca intre cele doua generatii sunt diferente distincte. Nascuti in timpul crizelor economice din intreaga lume, cei nascuti in generatia Z sunt precauti cand vine vorba de branduri si au un comportament frugal. Sunt foarte orientati catre experientele de pe mobil, se asteapta la continut extrem de optimizat, vizual, fara dificultati tehnice, resping brandurile care nu se conecteaza cu ei prin experiente (digitale sau reale) si asteapta foarte multa transparenta. Daca reprezentantii generatiei Milennials au pus foarte mult accent pe personalizare in tot ce tine de media si experientele publicitare, in ceea ce priveste generatia Z, hiper-personalizarea este, in mod ironic respinsa pentru ca nu este vazuta ca naturala si personala. Desi generatia Z pune mare accent pe intimitatea personala, ei se asteapta ca brandurile sa fie pe deplin transparente. Intr-o era in care totul este cunoscut, accesul la informatie este foarte facilitat, brandurile trebuie sa se reorienteze catre coerenta, transparenta si accesibilitate cand vine vorba de fiecare aspect al acestora. Schimbarea nu vine doar din faptul ca generatia Z provoaca brandurile si marketerii sa apeleze la autenticitate. Brandurile trebuie sa inceapa de la a investi bani in platforme digitale, care sa permita consumatorilor sa co-creeze o experienta de brand partajata. Daca Millennials au fost cuceriti cu modalitati de personalizare a tuturor activitatilor sau produselor, generatia Z isi doreste sa testeze si sa recreeze. De exemplu, Lego da voie audientei sale sa creeze si sa le trimita noi idei de jucarii Lego si permite consumatorilor sa voteze sau sa comenteze asupra lor. Ideea este buna si de fapt, prin Lego Ideas, consumatorii au putut sa creeze o versiune interesanta a robotelului Curiosity, laboratorul mobil ce exploreaza planeta Marte. In al doilea rand, brandurile trebuie sa ofere audientei lor si posibilitatea de a vedea in interiorul culturii lor organizationale prin diverse canale de media. Mai mult decat sa ofere produse sau servicii, brandurile trebuie sa isi impartaseasca povestea, viziunea si detalii despre diverse procese de productie a produselor lor. De asemenea, brandurile trebuie sa apeleze la creativitate in toate mediile online in care activeaza. Internetul este costruit pentru a face “pe plac” partii stangi a creierului, care este asociat gandiraii analitice, cifrelor si calculelor. Generatia Z cauta o experienta digitala asociata mai mult cu partea dreapta a creierului, cu focus pe imaginatie prin tehnologie precum realitatea virtuala si augmentata, formate digitale non-verbale imersive, muzica si imagini vizuale mai puternice. Cu siguranta, sa cuceresti generatia Z nu va fi usor dar cred ca brandurile se vor adapta mai repede la limbajul si comportamentul tinerei generatii si cu siguranta nu vom mai vedea articole de genul “Ce nu inteleg marketerii despre generatia Z”, asa cum au fost despre Millennials. Studiu realizat de agentia de marketing online Vandy Media.
horoscop

horoscop
retete pentru slabit
eSeminte